Wniosek o wydanie zaświadczenia o dostępie działki do drogi publicznej

1. Wymagane dokumenty:

  1. Wniosek o wydanie zaświadczenia o dostępie działki do drogi publicznej.
  2. Oryginał lub urzędowo poświadczony odpis pełnomocnictwa (w przypadku ustanowienia przez stronę pełnomocnika).
  3. Potwierdzenie wniesienia opłaty skarbowej w wysokości 17 zł (w przypadku składania wniosku przez pełnomocnika).
  4. Potwierdzenie wniesienia opłaty skarbowej w wysokości 17 zł za wydanie niniejszego zaświadczenia.

 Opłaty należy uiszczać na konto Urzędu Miejskiego w Darłowie Bank PKO BP 88 1020 2791 0000 7502 0246 8387

2. Miejsce złożenia dokumentów:

Biuro Podawcze Urzędu Miejskiego w Darłowie.

3. Termin załatwienia sprawy:

Bez zbędnej zwłoki do 7 dni od dnia wszczęcia postępowania (zgodnie z KPA). 

4. Tryb odwoławczy:

Od zaświadczenia nie przysługuje prawo do odwołania (zgodnie z KPA).

5. Jednostka odpowiedzialna:

Referat Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, pok. nr 1 tut. Urzędu, tel. (094) 355 1229

 

Podstawa:

  1. Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 572).
  2. Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 2111).
  3. Ustawa z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 320).
  4. Ustawa z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 725 z późn. zm.).

 

Wniosek o wydanie zaświadczenia o dostępie działki do drogi publicznej


 

Wytworzył:
Udostępnił:
Karski Paweł
(2021-12-14 12:08:43)
Ostatnio zmodyfikował:
Iwona Ciszewska
(2024-09-04 12:19:48)

       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki