Wniosek o wydanie zaświadczenia do drogi publicznej

Wniosek o wydanie zaświadczenia o dostępie działki do drogi publicznej

1. Wymagane dokumenty:

  1. Wniosek o wydanie zaświadczenia o dostępie działki do drogi publicznej.
  2. Oryginał lub urzędowo poświadczony odpisa pełnomocnictwa (w przypadku ustanowienia przez stronę pełnomocnika).
  3. Potwierdzenie wniesienia opłaty skarbowej w wysokości 17 zł (w przypadku składania wniosku przez pełnomocnika).
  4. Potwierdzenie wniesienia opłaty skarbowej w wysokości 17 zł za wydanie niniejszego zaświadczenia.

 Opłaty należy uiszczać na konto Urzędu Miejskiego w Darłowie Bank PKO BP 88 1020 2791 0000 7502 0246 8387

2. Miejsce złożenia dokumentów:

Biuro Podawcze Urzędu Miejskiego w Darłowie.

3. Termin załatwienia sprawy:

Bez zbędnej zwłoki do 7 dni od dnia wszczęcia postępowania. 

4. Tryb odwoławczy:

Od zaświadczenia nie przysługuje prawo do odwołania.

5. Jednostka odpowiedzialna:

Referat Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, pok. nr 1 tut. Urzędu, tel. (094) 355 1229

 

Podstawa:

  1. Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2000).
  2. Ustawa z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1923 z późn. zm.).
  3. Ustawa z dnia 21 marca 1985r. o drogach publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1693 z późn. zm.).
  4. Ustawa z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.).

 

WNIOSEK  o wydanie zaświadczenia o dostępie działki do drogi publicznej


 

Wytworzył:
Udostępnił:
Karski Paweł
(2021-12-14 12:08:43)
Ostatnio zmodyfikował:
Mularska Iwona
(2022-10-17 11:09:22)

       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki