Zgłoszenie wpisu do ewidencji obiektów, które świadczą usługi hotelarskie
I. WYMAGANE DOKUMENTY:
Wniosek o dokonanie zgłoszenia wpisu do ewidencji obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie
II. OPŁATY:
Opłata skarbowa za wydanie zaświadczenia 17 zł.
III. TERMIN ODPOWIEDZI:
7 dni
IV. JEDNOSTKA ODPOWIEDZIALNA:
Inspektor ds. przedsiębiorczości
V. TRYB ODWOŁAWCZY:
Nie przysługuje.
VI. UWAGI:
- Procedura nie dotyczy obiektów hotelarskich, tj: hoteli, moteli, pensjonatów, kempingów, domów wycieczkowych, schronisk młodzieżowych, pól biwakowych.
- Poświadczeniem zgłoszenia wpisu jest otrzymanie zaświadczenia. Wnioski składa się w biurze obsługi Urzędu Miejskiego.
VII. PODSTAWA PRAWNA:
Podstawa prawna: ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach hotelarskich oraz usługach pilotów wycieczek i przewodników turystycznych oraz Rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 19 sierpnia 2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie.
VIII. DO POBRANIA: