Zezwolenie na umieszczenie reklamy, obiektów handlowych lub usługowych w pasie drogowym drogi gminnej
WNIOSEK O WYDANIE ZEZWOLENIA NA ZAJĘCIE PASA DROGOWEGO W CELU UMIESZCZENIA OBIEKTU HANDLOWEGO LUB USŁUGOWEGO, UMIESZCZENIA LUB POZOSTAWIENIA REKLAMY ORAZ DOCIEPLENIE BUDYNKÓW W CELU TERMOMODERNIZACJI OBIEKTU BUDOWLANEGO
....................................................................................... imię i nazwisko lub nazwa inwestora (pole obowiązkowe)
..................................................................................... adres zamieszkania/siedziba (pole obowiązkowe)
..................................................................................... numer telefonu (pole nieobowiązkowe)
..................................................................................... NIP I REGON (pole obowiązkowe)
..................................................................................... PESEL (pole obowiązkowe)
|
Darłowo, dnia...........................
Urząd Miejski w Darłowie Referat Gospodarki Komunalnej Plac Tadeusza Kościuszki 9 76-150 Darłowo |
.................................................................................... Imię i nazwisko lub nazwa pełnomocnika (pole obowiązkowe)
..................................................................................... adres zamieszkania/siedziba (pole obowiązkowe)
..................................................................................... numer telefonu (pole nieobowiązkowe)
|
Proszę o wydanie zezwolenia na zajęcie pasa drogowego ulicy/ulic: ..............................................................................................................................................................................................................................................…..........................................................
(nazwa ulicy/ulic, miejscowość, numery zajmowanych działek i ich obręb ewidencyjny)
w celu:
umieszczenie obiektu handlowego lub usługowego,
umieszczenie obiektu zapewniającego dostępność dla osób niepełnosprawnych,
umieszczenie lub pozostawienie reklamy,
umieszczenie obiektu lub urządzenia infrastruktury telekomunikacyjnej,
docieplenie budynków w celu termomodernizacji obiektu budowlanego z zachowaniem minimalnej szerokości ciągu pieszego w poziomie 150 cm
Przedmiot, charakter i sposób zajęcia pasa drogowego:
..........................................................................................................................................................................................................................................................................................................
.....................................................................................................................................................
Planowany termin zajęcia pasa drogowego:
od dnia ................................... do dnia ...................................
Powierzchnia zajęcia pasa drogowego:
obiekt handlowy lub usługowy ……………..m2
obiektu zapewniający dostępność dla osób niepełnosprawnych ……………..m2
reklama (powierzchnia reklam) ……………..m2
obiekty lub urządzenia infrastruktury telekomunikacyjnej ……………..m2
docieplenie budynku w celu termomodernizacji obiektu budowlanego( z zachowaniem minimalnej szerokości ciągu pieszego w poziomie 150 cm)……………..m2
Do wniosku załączam następujące dokumenty:
mapa z lokalizacją zajęcia w skali 1:500 lub 1:1000 z lokalizacją zajęcia
w przypadku, gdy zezwolenie zarządcy drogi nie było wcześniej udzielone,
projekt graficzny reklamy, schemat wizualizację stoiska – obiektu handlowego,
mapa z uzgodnioną lokalizacją obiektu lub reklamy,
oryginał lub urzędowo poświadczony odpis pełnomocnictwa (w przypadku składania wniosku przez pełnomocnika),
potwierdzenie wniesienia opłaty skarbowej w wysokości 17 zł (w przypadku składania wniosku przez pełnomocnika).
KLAUZULA INFORMACYJNA
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE. L Nr 119, str. 1), (RODO) Administrator Danych przekazuje następującą informacje:
- Administratorem zbieranych i przetwarzanych przez Urząd Miasta w Darłowie danych osobowych interesantów jest Miasto Darłowo reprezentowane przez Burmistrza Miasta Darłowo z siedzibą przy Placu Tadeusza Kościuszki 9, kontakt: telefon: +48 (94) 314 22 23 do 26 , e-mail: poczta@darlowo.pl
- Kontakt do Inspektora Ochrony Danych: iod@darlowo.pl
- Przetwarzanie danych osobowych odbywa się w celu realizacji ustawowo nałożonych zadań publicznych wykonywanych przez Urząd Miejski w Darłowie, tj. wynikających z obowiązujących przepisów prawa – z zaznaczeniem, że ilekroć pozyskiwanie i przetwarzanie danych jest wyraźnie uregulowane prawem nie zachodzi potrzeba realizacji obowiązku wynikającego z art. 14 ust 1 i 2 RODO;
- W pozostałym zakresie podanie danych jest dobrowolne i pomocne w celu realizacji w/w zadań, wykonywania umów, zleceń, rekrutacji oraz innych zobowiązań prawnych i przetwarzane będą wyłącznie w tym celu;
- Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych osobowych, gdy Administrator Danych zamierza je przetwarzać w celach marketingowych lub wobec przekazywania Pani/Pana Danych osobowych innemu Administratorowi Danych;
- Dane mogą być udostępniane przez Administratora Danych jedynie podmiotom uprawnionym na mocy przepisów prawa;
- Podane dane będą przetwarzane na podstawie art.6 ust. 1 pkt e i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych;
- Ma Pani/Pan prawo uzyskania wyczerpującej informacji zgodnie z art. 15 RODO dotyczącej:
- występowania Państwa danych w zbiorach Administratora;
- celu, zakresu i sposobu przetwarzania danych zawartych w takim zbiorze;
- stanu od kiedy przetwarza się Państwa dane w zbiorze;
- ewentualnym źródle pozyskania danych;
- prawo sprostowania Państwa danych;
- udostępniania Państwa danych, a w szczególności informacji o odbiorcach lub kategoriach odbiorców, którym dane te są udostępniane;
- planowanego okresu przechowywania danych;
- oraz inne wynikające z Rozporządzenia.
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych oraz przepisów szczególnych;
- Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji;
- Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zgodnie z art. 77 i art. 79, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
………….…………………………...…………………….
podpis osoby składającej wniosek
Załączniki:
Utworzył: Magdalena Krysikiewicz